Δευτέρα 4 Σεπτεμβρίου 2017

Έτοιμοι να ξεκινήσουμε και φέτος;;;

   
      Ο Σεπτέμβριος ήρθε! Πάντα αφήνουμε με νοσταλγία τα καλοκαίρια και ανυπομονούμε να ξαναέρθουν.  Αλλά παραδεχτείτε το! Αυτός ο φθινοπωρινός  αέρας ανανέωσης που έρχεται μας ξυπνάει, έτσι δεν είναι; Και ναι, εμένα μου αρέσει πολύ! Γιατί; Γιατί έρχεται η ώρα να συμμαζέψω ένα σωρό ωραίες ιδέες που κυκλοφορούσαν εδώ και εκεί το καλοκαίρι και να τις κάνω πράξη! Το έχετε και εσείς αυτό το...σύνδρομο;;;

  Κάποιοι ήδη έχετε αναλάβει καθήκοντα και κάποιοι περιμένουμε τους πίνακες αναπληρωτών να δούμε που θα είμαστε -αν θα είμαστε- φέτος. Κάποιοι γνωρίζετε ήδη ποια τάξη θα αναλάβετε και κάποιοι όχι... Όμως, κάθε δάσκαλος που σέβεται τον εαυτό του δε μπορεί να ξεκινήσει χωρίς την οργάνωση της σχολικής χρονιάς. Η ύλη, οι μέρες διδασκαλίας, οι εκδρομές και όλα αυτά τα ωραία πρέπει να μπουν σε μια σειρά σιγά σιγά.. Γι αυτό κι εγώ χρησιμοποιώ τα τελευταία δύο χρόνια ένα μηνιαίο πλάνο, ώστε να έχω μια συνολική εποπτεία του τι έχω να κάνω. Σε συνδυασμό με τις εβδομαδιαίες φόρμες έχω βρει τον τρόπο να οργανώνω αποτελεσματικά ότι χρειάζεται. Σήμερα, λοιπόν, νομίζω ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να μοιραστώ μαζί σας τις μηνιαίες φόρμες.Μπορείτε να βρείτε πολλές και αξιόλογες στο διαδίκτυο (τα πιο υπέροχα και ολοκληρωμένα ημερολόγια δασκάλου -που αν δεν τα έχετε σίγουρα χάνετε!- είναι από Τάξη Αστεράτη και Ιδέες για Δασκάλους), απλά εγώ επέλεξα να φτιάξω ένα αρχείο που θα μπορώ να το έχω κάθε χρονιά και να το προσαρμόζω ανάλογα στις ημερομηνίες. Αν σας διευκολύνει κάτι τέτοιο μπορείτε να το  κατεβάσετε πατώντας  στην εικόνα παρακάτω:



Για να κατεβάσετε δωρεάν όλο το περσινό πακέτο με το εβδομαδιαίο πλάνο μαθημάτων σε pdf για απλή εκτύπωση και σε word για ηλεκτρονική επεξεργασία πατήστε στην παρακάτω εικόνα:




  Κάπου εδώ να σημειώσω ότι πολλά παλιότερα αρχεία έχουν μετακινηθεί και οι σύνδεσμοι τους έχουν ανανεωθεί καθώς το docs.com θα  καταργηθεί ως το τέλος του χρόνου . Μπορείτε να βρίσκετε όλο το υλικό μου στο Teachers Pay Teachers . Αν δεν έχετε ανακαλύψει, ακόμα, πως λειτουργεί ή έχετε απορίες διαβάστε τον Οδηγό Χρήσης του εδώ.

  Να ευχηθώ σε όλους σας καλή σχολική χρονιά, δημιουργική, έντονη αλλά και παραγωγική! Να απολαύσουμε κάθε στιγμή με τους μικρούς μαθητές/τριες μας και να μάθουμε μέσα από αυτούς! Να μη ξεχνάμε ότι δίνοντας σημασία στις πραγματικές τους  μαθησιακές ανάγκες μπορούμε να εμπνευστούμε και να δημιουργήσουμε όμορφα, μικρά πραγματάκια που, όμως, θα κάνουν αυτήν την αναγκαία διαφορά! Ευχαριστώ όλους σας για την στήριξη και τα μηνύματά σας και ελπίζω να καταφέρω και φέτος να σταθώ στο ύψος των περιστάσεων κάνοντας και φέτος αυτό που αγαπώ: να διδάσκω και να διδάσκομαι !!! Σύντομα θα ανέβουν κι άλλες ιδέες και αρχεία! Ως τότε ακολουθείστε το blog για να ενημερώνεστε από τους πρώτους για οτιδήποτε νεότερο!

ΚΑΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου