Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2017

1η ανάρτηση για φέτος!

Ναι, το παραδέχομαι... Με παρέσυρε το πνεύμα των Χριστουγέννων και τώρα μου είναι δύσκολο να συγκεντρωθώ, να συμμαζευτώ, να οργανωθώ και να βάλω σε τάξη όλα όσα θέλω να κάνω γενικά, αλλά και ειδικά μέσα από το blog.  Θα μπούμε σε πρόγραμμα σιγά σιγά...Για αρχή να σας ευχηθώ Καλή Χρονιά και ευτυχισμένο το νέο έτος! Μπορώ να βρω και να γράψω πολλά εμπνευσμένα αποφθέγματα για το 2017, άλλα η μόνη μου ευχή για φέτος είναι να έχουμε ΥΓΕΙΑ και όλα τα άλλα θα έρθουν, κι αν δεν έρθουν θα τα φτιάξουμε!!!



Η αρχή κάθε χρονιάς είθισται να συνοδεύεται με την ανασκόπηση της προηγούμενης και τη στοχοθεσία της επόμενης για μικρούς και μεγάλους. Η περσινή χρονιά ήταν γενναιόδωρη με πολλές εμπειρίες, αξιόλογους ανθρώπους και όμορφες στιγμές για μένα! Ο δικός μου επαγγελματικός στόχος είναι να συνεχίσω να δημιουργώ υλικό και να αναζητώ νέες πηγές για τις διδασκαλίες μου. Μ' αρέσει η δουλειά μου,τι να κάνουμε;!;! Νομίζω ότι αυτό το blog και όλοι εσείς που με ακολουθείτε σ' αυτό, μου δίνετε ένα κίνητρο να προσπαθώ ακόμα πιο πολύ! Σας ευχαριστώ που εμπιστεύεστε εμένα και τη σελίδα μου, ακόμα και τώρα που είναι στα πρώτα της βήματα.
Ποιος είναι ο δικός σας στόχος για φέτος; Από το 1 έως το 10 πόσο πιθανό είναι να τον πραγματοποιήσετε; Είναι ωραίο να βάζουμε στόχους, αλλά είναι ακόμα πιο ωραίο να τους πραγματοποιούμε! Ας ακολουθήσουμε τα παιδαγωγικά παραδείγματα και ας βάζουμε μικρούς, ρεαλιστικούς και συγκεκριμένους  στόχους, ώστε να μη χάνουν το νόημά τους.

Για τη νέα χρονιά έχω ετοιμάσει ένα αρχειάκι για να γράψουμε με τα παιδιά τους στόχους του νέου έτους, τις ευχές και τα υπόλοιπα πράγματα που θα θέλαμε να κάνουμε μέσα στη χρονιά. Όπως θα έχετε καταλάβει, αν δεν έχει κατασκευή/χειροτεχνία δεν έχει ενδιαφέρον στα μάτια μου και είμαι σίγουρη και στα μάτια τους! Έφτιαξα, λοιπόν, ένα βιβλιαράκι για το 2017.

Εμείς εκτυπώνουμε και τα παιδιά κόβουν, συρράπτουν, χρωματίζουν  και γράφουν στο βιβλιαράκι τους. Περιέχει εξώφυλλο διαφορετικό για αγόρια και κορίτσια. 


Στο κατάστημα μου στο Teachers Pay Teachers μπορείτε να αγοράσετε το μεγάλο αρχείο για τις χρόνιες 2017 -2020. Στο μεγάλο αρχείο επέλεξα να σας βάλω τις σελίδες από το βιβλιαράκι κανονικά αλλά και χωρίς χωρίς πλαίσια οδηγιών, ώστε ο κάθε εκπαιδευτικός να έχει την ευελιξία να το προσαρμόσει όπως θέλει αυτός.




Στις φετινές διακοπές επέλεξα να ψάξω και να ασχοληθώ με τον πολλαπλασιασμό και τις βασικές πράξεις της προπαίδειας. Στρατηγικές προπαίδειας, πηγές με δωρεάν υλικό,έξυπνα εργαλεία με κολπάκια εκμάθησης, lapbook, βοηθητικές αφίσες και φυλλάδια εκμάθησης των βασικών γεγονότων της προπαίδειας αλλά λιιιιγο διαφορετικά από αυτά που έχουμε συνηθίσει...Όλα είναι στα σκαριά και ευελπιστώ να τα τελειώσω σταδιακά μέχρι το τέλος του μήνα.  Όσοι και όσες δουλεύετε με Β΄ και Γ΄ Δημοτικού θα βρείτε ενδιαφέροντα πραγματάκια τις επόμενες εβδομάδες στο blog. Ακολουθήστε τη σελίδα μου για να ενημερώνεστε πρώτοι και πρώτες!



Αυτά για την πρώτη ανάρτηση του χρόνου. 
Εύχομαι το 2017 να μας δείξει το πιο καλό του πρόσωπο!
Θα τα πούμε σύντομα!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου